Skip to content Skip to footer

Autor

FRED REICHHELD

FRED REICHHELD este director emerit al Bain & Company, iar în inauarie 1999 a fost ales membru de onoare în consiliul director.

Reichheld s-a alăturat companiei Bain în 1977 şi a fost votat în unanimitate pentru a deveni partener în 1982.

Activitatea lui de consultanţă şi cercetare s-a concentrat pe ideea de a ajuta companiile care aspiră la rezultate net superioare să se perfecţioneze în domeniul creşterii satisfacţiei clienţilor, angajaţilor şi partenerilor de afaceri pentru că doar aşa aceştia pot fi loializaţi.

În ediţia din iunie 2003 a revistei americane Consulting, Reichheld a fost inclus pe lista celor 25 de consultanţi de top din întreaga lume.

Activitatea susţinută a lui Reichheld a fost îndelung aplaudată în Wall Street Journal, New York Times, Fortune, BusinessWeek şi Economist. Revista Economist a făcut referire la el ca fiind „un guru al loializării”. New York Times scria: „El a adus ştiinţa loializării în afaceri la ordinea zilei”.

Expertul în fidelizare Fred Reichheld este autorul a numeroase articole publicate de Harvard Business Review pe acest subiect foarte incitant în lumea afacerilor. A mai scris două cărţi: The Loyalty Effect şi Loyalty Rules, ambele publicate de redutabila editură Harvard Business School Press.

Este invitat constant la întrunirile la nivel înalt din cadrul celor mai puternice companii din lume şi oferă consultanţă în grupuri de lucru cu preşedinţii şi directorii generali executivi ai acestora.

A absolvit Harvard College şi Harvard BusinessSchool. În prezent trăieşte alături de soţia sa, Karen, şi familia lor într-o minunată zonă rezidenţială din apropierea Bostonului.

0