Skip to content Skip to footer

Autor

MARK S.A. SMITH

MARK S.A. SMITH, coautor al cărţii Negocierea de gherilă, este orator de renume internaţional şi autor de cărţi despre vânzări, a organizat seminare cu subiecte referitoare la vânzări, încă din 1982. Este unul dintre oratorii cel mai bine cotaţi din The Guerrilla Group. Clienţii săi îl solicită în fiecare an pentru că îi învaţă lucruri noi şi le vorbeşte într-un mod interesant la diferite evenimente din domeniu. Printre aceşti clienţi ai săi se numără IBM, Raytheon Aircraft, At & T Capital, Goodkind & O’Dea, igus, Association of Incentive Manufacturers, Meeting Professionals International, Meridian VAT Reclaim, Bankers Life Insurance.

A publicat mai mult de 300 de articole având drept subiecte vânzările şi marketingul. Este coautor al cărţii Guerrilla Trade Show Selling împreună cu Orvel Ray Wilson şi Jay Levinson (John Wiley & Sons, 1997) şi Guerrilla TeleSelling împreună cu Orvel Ray Wilson şi Jay Levinson (John Wiley & Sons, 1998).

Deşi are o diplomă de inginer electronist, după absolvire a fost angajat la departamentul vânzări al firmei Hewlett-Packerd. A fost trimis trei ani la filiala din Amsterdam, având funcţia de manager pentru produsele europene. Mai târziu, a fost manager cu vânzările şi a lucrat în toată lumea pentru o companie de software high-tech, mărind vânzările cu 600% în timp de patru ani, mai ales prin eforturi de teleselling şi prezentări la târguri şi expoziţii.

Mark a fost preşedinte al National Speakers Association cu sediul în Colorado.

0