Skip to content Skip to footer

Autor

DIANA BOOHER

Viaţa DIANNEI BOOHER s-a centrat pe comunicare sub toate formele ei: orală, scrisă, interpersonală şi la nivel de organizaţie. În calitate de autoare a 45 de cărţi publicate în 23 de ţări şi în 16 limbi, ea a călătorit pe tot globul stând de vorbă cu clienţi şi organizaţii de pe şase continente despre provocările cu care se confruntă la locul de muncă şi acasă. În ciuda deosebirilor culturale, două lucruri rămân mereu valabile: comunicarea este un act de bază în afaceri şi comunicarea poate cimenta sau distruge relaţiile personale şi de afaceri.

Îmbunătăţirea abilităţilor, obiceiurilor şi atitudinilor de comunicare schimbă dramatic viaţa oamenilor pe plan individual, familial, la nivel de organizaţie şi naţiune. Dianna consideră acest obiectiv ca fiind captivant şi rodnic pentru firma ei, Booher Consultants, care organizează instruiri în comunicare.

Având sediul în Dallas, Forth Worth Metroplex, compania oferă servicii de îndrumare, instruire şi consultanţă în comunicare unora dintre cele mai mari companii clasate în Fortune 500, precum şi unor agenţii guvernamentale. Între acestea se numără: IBM, Lockheed Martin, Raytheon, BP, Chevron, Ericsson, Alcatel-Lucent, USAA, Northwestern Mutual, Principal Financial, JP Morgan Chase, PepsiCo, Bayer, JCPenney, the Internal Revenue Service, Army and Air Force Exchange Service, U.S. Department of Vetarans Affairs şi U.S. Navy.

Ca persoană care practică ceea ce „predică” despre prezenţa personală pe podium, Dianna are o agendă încărcată cu prelegeri. Revista Successful Meetings a inclus-o în lista cu „Cei mai buni 21 vorbitori ai secolului al 21-lea”. Asociaţia Naţională a Vorbitorilor i-a acordat cea mai înaltă onoare, aceea de a o include în Muzeul vorbitorilor celebri. Publicaţia Executive Excellence a inclus-o în lista Celor mai buni 100 lideri de gândire din America” şi în lista „Celor mai buni 100 de experţi în dezvoltare personală”.

Mijloacele mass media naţionale îi iau interviuri frecvent Diannei pentru a-i cere opinii despre probleme critice de comunicare. Între acestea sunt: Good Morning America, USA Today, Fox, CNN. CNBC, Bloomberg, Fortune, Forbes, Investor’s Business Daily, NPR, The New York Times şi Washington Post.

Dianna Booher deţine o diplomă de master acordată de University of Houston.

Dianna Booher a scris peste 48 de cărţi, a creat mai mult de 20 de programe multimedia şi o gamă largă de seminare (de la Prezentări eficiente, Redactare strategică, Modul cum scrii un email contează, Redactare tehnică, Cum să concepi oferte care câştigă contracte, Aoleu, gramatica!, Comunică cu încredere, Comunicarea în servicii virtuale, Comunicarea în deservirea clienţilor, Ascultă până când auzi cu adevărat şi până la Rezolvarea conflictelor fără a leza pe cineva, Ședinţe: conducerea şedinţelor şi participarea la ele de o manieră productivă, sau Negocieri din care toată lumea are de câştigat). Toate sunt disponibile la Booher Consultants.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm contactaţi: Booher Consultants, Inc. Telefon: 817-318-6000; mailroom@booher.com; www.Booher.com; Magazin virtual: www.BooherDirect.com; Blog: www.Booher.com/BooherBanter.

0