HARRY BECKWITH a lucrat pentru 59 de companii din Fortune 500 printre care Microsoft, Ernst & Young, Hewlett-Packard, American Express, McDonalds, IBM, Walt Disney, 3M, Target, McKesson, Wells Fargo, Merck.
Este specialist în marketingul serviciilor, creşterea eficienţei forţelor de vânzări şi relaţiile cu clienţii.
Ceea ce i-a asigurat o binemeritată recunoaştere internaţională este harul lui de a spune poveşti care ilustrează conceptele şi asigură auditoriului o profundă înţelegere a subiectelor în loc să se limiteze la o expunere clasică a problemelor şi soluţiilor. Prezentările lui sunt extraordinare, adesea amuzante şi întotdeauna relevante.
Este director strategic al Beckwith Partners, firmă specializată pe strategie, branding şi comunicare de marketing, cu clienţi pretutindeni pe teritoriul Statelor Unite ale Americii şi în 16 ţări din lume.
Este autor a patru bestsellere internaţionale de vânzări şi marketing. A obţinut cea mai mare recunoaştere acordată de Asociaţia Americană de Marketing. Cărţile lui au fost traduse în 24 de limbi. Marketingul Serviciilor a fost timp de 36 de luni consecutiv pe lista de bestsellere întocmită de Business Week.
-
MARKETINGUL SERVICIILOR
Arta de a vinde invizibilul – Cifrul descifrării marketingului modernAdaugă la FavoriteȘterge din lista de FavoriteAdaugă la Favorite