În anul 1991, când România era încă la început de drum, un vis îndrăzneț începea să prindă contur: să aducă cunoștințele și înțelepciunea lumii afacerilor internaționale mai aproape de români. Așa a luat naștere BusinessTech International, prima editură de carte de afaceri din România. Un proiect născut din dorința de a contribui la succesul profesional și personal al românilor.
Inițial, BusinessTech International a început ca revistă de afaceri, o sursă prețioasă de inspirație și instruire pentru profesioniștii care învățau să-și construiască o carieră sau antreprenorii români la început de drum. Publicația aduna între paginile sale articole scrise de specialiști americani renumiți (practicieni și nu teoreticieni): experți în marketing, economie, comunicare, vânzări (ajunși chiar în Guiness Book of Records datorită performanțelor incredibile), relații cu publicul, resurse umane etc., toți cu rezultate remarcabile.
Povești de Succes din Lumea Afacerilor Internaționale
Acești oameni excepționali sunt cei care au reușit să transforme provocările în oportunități și să creeze afaceri prospere din nimic. Ei erau exemple vii de perseverență, hotărâre și încredere în propriile forțe, oameni care au pornit de la zero sau chiar mai de jos în viață și au ajuns să trăiască cu succes, inspirând generații întregi de lideri și antreprenori.
Aceste povești, aduse în paginile revistei, au trezit un interes imens românilor, care abia făceau primii pași în democrație, fascinați de judecata și sfaturile acestor personalități. Articolele deveneau adevărate ghiduri de dezvoltare și succes pentru cititorii care, pe atunci mici au ajuns mari; au ajuns vârfuri profesionale și exemple personale.
De la Revistă la Cărți: Un Nou Pas către Dezvoltare
În scurt timp, BusinessTech International a realizat că spațiul din paginile revistei nu era suficient pentru a acoperi pe deplin învățăturile valoroase ale acestor experți internaționali. Astfel, un nou capitol a început pentru editura BusinessTech International: traducerea și publicarea cărților bestseller, scrise de autorități în domeniile lor profesionale printre care mulți semnatari ai articolelor din revista BusinessTech International.
Cărțile publicate acoperă o gamă largă de subiecte esențiale pentru dezvoltarea personală și profesională: marketing și vânzări, dezvoltarea afacerii și antreprenoriat, comunicare și influențare, independență financiară, psihologie practică, leadership, management, motivație, planificare și productivitate, parenting, stil de viață și succes. Aceste cărți nu doar că educă generații după generații de lideri și antreprenori, dar oferă și inspirație pentru românii care caută echilibrul între carieră și viața personală, între succes și valori.
Mulțumiri și Recunoștință pentru Cei Care Ne-au Inspirat
În toți acești ani, BusinessTech International a crescut nu doar datorită propriului efort, ci și datorită succesului cititorilor săi.
Ne-am hrănit cu rezultatele și realizările voastre, iar fiecare poveste de succes a devenit o motivație pentru a merge mai departe. Acei cititori, care au excelat și au devenit liderii, antreprenorii și profesioniștii de azi, au fost inspirația noastră continuă. De aceea, dorim să vă mulțumim sincer pentru încredere, perseverență și pentru că ați ales să creșteți împreună cu noi.
Privind Spre Viitor
Împreună am învățat că succesul nu este un accident, ci un drum pe care îl construiești cu răbdare, ambiție și determinare.
Împreună am crescut și împreună vom continua să ne dezvoltăm încrezători că viitoarele generații vor găsi în paginile BusinessTech International forța și inspirația de care au nevoie pentru a cuceri propriile lor vise.